[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”3.22″ fb_built=”1″ bb_built=”1″ _i=”0″ _address=”0″][et_pb_row _builder_version=”3.25″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” _i=”0″ _address=”0.0″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” _i=”0″ _address=”0.0.0″ custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text _builder_version=”3.29.3″ _i=”0″ _address=”0.0.0.0″]
Szanowni Państwo,
Informujemy, że 9 stycznia 2020 ogłoszony zostanie nabór wniosków o dofinansowanie targów Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych tj.
Go to Brand – konkurs wyłącznie dla regionów słabiej rozwiniętych
Wsparcie obejmie mikro-, małych i średnich firm uczestniczących w branżowych programach promocji poprzez udział w targach, wystawach, misjach na świecie.
Dotacje od 50% do 85% dotacji w zależności od wielkości firmy i jej lokalizacji.
- Ogłoszenie konkursu: 9 stycznia 2020 r.
- Start składania wniosków: 11 lutego 2020 r.
- Koniec przyjmowania wniosków: 11 marca 2020 r.
- Budżet na dofinansowanie projektów: 300 mln zł
- Termin realizacji projektu to lata 2020-2022.
- Maksymalna kwota projektu to 1 mln zł kosztów kwalifikowanych
- Udział dotacji nie może przekroczyć równowartości 100 tys. euro (ok. 430 tys. zł)
Program Go To Brand ma polegać na dofinansowaniu kosztów:
– Uczestnictwa w targach krajowych i zagranicznych (koszty: wynajęcie powierzchni wystawienniczej, zabudowa stoiska, obsługa techniczna stoiska, wpis do katalogu targowego, opłata rejestracyjna, podróże służbowe: hotel, przejazd/przelot, diety, transport eksponatów).
– Misji wyjazdowych (w szczególności koszty związane z podróżami służbowymi: hotel, przejazd/przelot, diety)
– Następujących działań marketingowych tj.: materiały informacyjno-promocyjne: np. katalogi foldery, ulotki, wizytówki;
– Produkcji i emisji spotów reklamowych i filmów informacyjno-promocyjnych;
– Zagranicznej reklamy prasowej, internetowej, reklamy w katalogach targowych i branżowych;
– Przygotowania obcojęzycznej strony internetowej lub obcojęzycznego modułu do istniejącej strony;
– Przygotowania i prowadzenia działań informacyjno-promocyjnych na wyszukiwarkach internetowych i portalach społecznościowych.
Wybór imprez podyktowana będzie potrzebami indywidualnymi firmy. Imprezy nie będą narzucane oprócz tzw. listy startowej dla każdej branży z udziałem stoiska krajowego.
Dofinansowanie przeznaczone jest na rozwój eksportu mikro, małych i średnich przedsiębiorstw prowadzących działalność gospodarczą na terytorium RP, posiadających w dokumencie rejestrowym odpowiedni kod PKD.
Rozliczanie odbywa się na zasadzie ryczałtu, co oznacza, iż zadeklarowane, wyszacowane koszty i zrealizowane wskaźniki we wniosku stają się podstawa wypłacenia dotacji bez konieczności przygotowania postępowań i przedstawiania rzeczywistych dokumentów księgowych poniesionych kosztów.
Zapraszamy do współpracy
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]