W dniach 8 – 10 maja braliśmy udział w targach kosmetycznych Beautyworld Middle East 2018 w Dubaju. Polska była jednym z liczniej reprezentowanych krajów przy liczbie ponad 60 wystawców. Duże stoisko przygotowała też Polska Agencja Inwestycji i Handlu promując markę Polish Cosmetics.
Ze swojej strony zrealizowaliśmy w sumie 3 stoiska. Jedno wspólne stoisko Klastra, gdzie gościliśmy dwie firmy członkowskie – weteranów z Orkla Care oraz debiutantów z Calluna Medica. Poza tym zrealizowaliśmy dwa stoiska niezależne – standardowe dla firmy Dermaglin, jak również specjalne na zamówienie dla firmy Bielenda.
Udział w targach poprzedziło przygotowane przez nas szkolenie z wejścia na rynki arabskie dla firmy Arkana Cosmetics. Przygotowaliśmy też wiele spotkań B2B dla naszych partnerów. Targi można podsumować jednym słowem – pięknie!